Tuesday 6 March 2012

Besday Girl makaN- MakAn SHHHH SECREt

Nak dijadikan Cerita Time lunch tadi c ADA and C Mok2 blanja cik Kiah mamaM kt SecreT REcipe SEMPENA BESDAY CIK KIAH...nyum3..Dah la Limited Time...Ktowng Makan Sampai Xcukup tgn Dengan Kaki..hohoho..

Service Kt Ctu dah la lmbat..Ktwong Tnguu sampai 30 mint..aish..Pastu Service Charges dekat RM10 plak...ish xpatut2..Bek Ktowng Amek sendiri kt Dapur..gegegege,,

Anyway Thanx to mY Beloved Friend coZ treat me INDULGENCE and NEW YORK Cheese Cake..Cik Kiah Minum Tropical smooties, ada fruit punch mok2 plak amek air kegemaran die ICE Blended Mocha..tnggu Dekat 30 minit baru Sampai makann Ktowng..ada mamam Fish and Chip..Cik Kiah and Mok2 mamam Chicken Parmigiana kot..ap ntah name die.....cedappppppppppppppppp...


Thanx Kowng...NooNA  SARANGHae  <3

SHHHH..SECRET







1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share foto-foto baju, kain dan accessories, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete